Posel

Koga izbrati za prevajanje in lektoriranje?

1 min branja

Komunikacijske veščine so tiste, brez katerih si v sodobnem svetu ne moremo predstavljati uspeha. Ne glede na to, ali komunicirate na osebni in zasebni ravni ali pa želite poskrbeti za komunikacijo podjetja, je treba vedno skrbeti, da ne pride do nesporazumov, ki bi lahko izhajali iz same napačne uporabe jezika.

To pomeni, da je potrebno besedila zaupati v prevajanje izkušenemu prevajalcu, ta pa mora poskrbeti tudi za samo lektoriranje prevoda v tuj jezik oziroma v slovenščino, če poteka prevod v obratni smeri. Sicer se lahko hitro zgodi, da s prevodom izgubimo informacije, ki bi bile lahko tudi ključne, ali pa dobi besedilo tudi povsem drugačen pomen. To pa zna biti ne le neprijetno, temveč marsikdaj celo nevarno.

Prevajanje in lektoriranje pri DigitPen

Če si želite zagotoviti uspešno komunikacijo s tujino, prav tako pa ne želite delati napak pri poslovnem komuniciranju znotraj Slovenije, vam priporočamo, da se obrnete na DigitPen – prevajanje in lektoriranje. Pri njih bodo poskrbeli za prevode in lektoriranje tako splošnih kot strokovnih besedil, za katera dobite garancijo, da so narejena hitro in strokovno. Kadar se vam še posebej mudi, si lahko pri njih zagotovite tudi ekspresno prevajanje in lektoriranje. Nenazadnje vsi vemo, kako nas včasih roki priganjajo, in da si ne moremo privoščiti, da bi na prevajanje ter lektoriranje čakali do ponedeljka, ko pa bi radi svoje besedilo poslali že v nedeljo zvečer. Pri DigitPen vam tako storitve lahko zagotovijo tudi ob koncih tedna ali celo ob praznikih.

Hitro prevajanje

DigitPen zagotavlja, da je prevod pri naročniku v dogovorjenem roku.

Ali hitro lektoriranje in prevajanje zagotavljata tudi kakovost? Vsekakor, kajti vaše besedilo vedno prejme prevajalec z največ izkušnjami na posameznem področju, besedilo pa se po njegovem prevodu vedno še dodatno lektorira, da se poskrbi, da v njem dejansko ni napak.

In kaj pri DigitPen najpogosteje prevajajo ter za lektoriranje česa skrbijo? Na njih se lahko obrnete tako s splošnimi kot s strokovnimi besedili, ne glede na to, katero področje pokrivajo in ali gre za kratka promocijska besedila, namenjena predstavitvi vašega podjetja, ali pa za daljše besedilo, kot je na primer diplomska ali magistrska naloga.