logo

Trije koraki do utrjenega in mišičastega telesa

Utrjevanje telesa poteka s pomočjo uravnotežene prehrane, vsakodnevne telesne aktivnosti in prehranskih dopolnil. Slednja morajo biti skrbno izbrana, da dosežete optimalne rezultate. Glede na vaš vsakodnevni režim in stopnjo telesne aktivnosti, prilagodite tudi vnos kalorij in količino dobrih prehranskih dodatkov. Tako bodo rezultati vidni že v zelo kratkem času.

Začnite z zdravo prehrano

Zdrava prehrana športnika vključuje veliko sadja, zelenjave, pustega mesa in rib. Izogibajte se prevelikemu vnosu ogljikovih hidratov, nasičenih maščob, soli in sladkorja. Iz svoje diete ne izključite ničesar, vendar vse naštete stvari uživajte v manjših količinah.

Raznovrstna prehrana

Tekom dneva imejte več manjših obrokov, saj se vam bo na ta način skrčil želodec. Istočasno boste vnesli manj kalorij in posledično pridobili manj teže. Nikakor pa ne začnite s stradanjem in odrekanjem hrani. V kolikor kakšen dan vnesete več kalorij, kot ponavadi, raje več telovadite in pokurite odvečne kalorije.

Vsakodnevna vadba je ključna za izgubo teže

Vsakodnevna vadba je izjemno pomembna za oblikovanje in utrjevanje vašega telesa. V primeru, da imate manj kondicije, začnite z manj intenzivno in krajšo vadbo. Postopoma vsak teden povečujte intenzivnost in trajanje vadbe, saj boste tako dosegli najboljše rezultate.

Mišičasto telo

Pomembno je, da vaše srce vsaj pol ure ali več pospešeno utripa. V primeru slabe kondicije najprej začnite z hojo, nadaljujte pa s kolesarjenjem in tekom. Obisk fitnesa vsaj dvakrat tedensko in upoštevanje navodil fitnes trenerja bosta dodatno pospešila oblikovanje ter nastanek mišične mase.

Uživajte dobra in kakovostna prehranska dopolnila

Med vadbo boste dosegli najboljše rezultate tedaj, ko boste svojemu telesu nudili dovolj časa za rekreacijo, počitek in dodali v prehrano dovolj hranil za mišice. Priporočeno je, da se prehrana športnika dopolni z magnezijem, kreatinom, proteinom in beljakovinam.

Proteini in beljakovine

Vsa našteta dopolnila pripomorejo k zdravemu hujšanju in oblikovanju mišic. Vsaj en dnevni obrok pred vadbo nadomestite s smoothijem, ki ste mu dodali proteine in kreatin. Obe sestavini bosta mišici nahranili in povečali, kreatin pa bo preprečil nastanek mlečne kisline v mišicah. Tako tudi po bolj intenzivni vadbi ne boste čutili bolečin.

Povezani prispevki

Objavi komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *